Review Ulei pentru par Wella SP Luxe Oil

image

Mereu am avut parul aspru, tern si despicat. Asa ca am facut o schimbare radicala si mi-am taiat parul pana la umeri. Am zis ca de data asta voi avea mare grija de el si sa nu se degradeze. Din acest motiv mi-am cumparat acest ulei de par de la Wella professional. Cele mai multe uleiuri lasa parul murdar si slinos, dar acest ulei isi merita toti banii.
Ce spun ei:
WELLA LUXE OIL – Elixirul resconstructiv transforma delicat parul intr-o noua textura. Elixir realizat dintr-un amestec de 3 uleiuri deosebite (argan, migdale si jojoba), acest ulei lasa parul moale, catifelat, stralucitor si usor de coafat.

Continutul de ulei de argan are efect puternic nutritiv, uleiul de migdale confera hidratare extrema fara a incarca firul de par, iar uleiul de jojoba actioneaza miraculos asupra varfurilor si lungimilor degradate.

Folosind complexul restructurant Transform Technology, cu molecule mici ce patrund in structura firului de par, Luxe Oil reface parul din interior protejandu-i in acelasi timp invelisul natural de cheratina.

Aplicare:

Se aplica 1-2 pompe si se distribuie pe toata lungimea parului pentru a obtine instant mai multa suplete.
Se poate aplica atat pe parul umed cat si pe parul uscat.

image

Ce spun eu?
  Sincer sunt extraordinar de multumita de el. Eu personal il aplic dupa ce ma spal pe cap cand parul este semi-umed. Il frec bine in palme pana se incalzeste putin apoi il intind pe tot parul.Un singur puf este de ajuns sa acopere tot parul. Il las sa intre bine si apoi il pieptan usor deoarece este mult mai usor de pieptanat dupa aplicare. Combinatia de mai multe uleiuri are ca rezultat un par moale si lucios cu un miros foarte frumos de exotic. Dupa uscare, parul nu se ingrasa si nici nu este murdar la atingere. De asemenea, nu taie din volumul natural al parului.

Dupa parerea mea cu siguranta l-as cumpara din nou.
Achizitionat de pe emag. Pret: 65 lei.

Lista de ingrediente

image

Leave a Reply

