Review ISIS Pharma GLYCO-A 12%

CAM00253

 

Tenul meu este foarte problematic. Nu am un ten acneic, dar in schimb am o gramada de cicatrici post-acneice care sunt pe fata mea si de 3-4  ani. Inainte de a incepe tratamentul cu Isis pharma glyco-A, in fiecare saptamana imi faceam un peeling cu un scrub cu Bioderma Sebium Gel Exfoliant care il puneam pe Sigma cleansing and polishing tool. Rezultatele au fost destul de superficiale avand in vedere profunzimea petelor. Asadar, am citit pe blogosfera despre aceasta crema-care acum nu se mai vinde la farmacii doarece distribuitorul nu mai exista. Eu l-am achizitionat dupa multe luni de cautari de la un depozit de farmaceutice (era ultimul,norocul meu). 

Ce face mai exact aceasta crema:

Exfoliaza epiderma si activeaza reinoirea celulelor. Se aplica in primele doua saptamani o data la doua zile, apoi dupa aceasta perioada, in fiecare zi. De precizat ca se aplica numai seara inainte de culcare, iar pe timp de zi (indiferent de anotimp) se aplica o crema cu SPF deoarece razele ultraviolete iti va arde efectiv pielea si te vei trezi cu iritatii urate.

Parerea mea despre acest produs este ca dupa prima serie de tratament, nu l-as mai cumpara, deoarece devine ineficient.

Pentru prima oara, aplicat exact cum scrie pe prospect, pot spune ca a dat rezultate spectaculoase. Pielea mea este mult mai luminoasa, catifelata, am scapat de unele cicatrici (nu toate) care stateau de ceva ani. Daca mai cititi si alte review-uri alte fete s-au plans de o perioada, de altfel normala, in care pielea se decojeste foarte tare si nu pot iesi din casa din cauza aceasta. Alte fete spun ca nu l-au mai folosit deoarece era prea grasa crema. Ei bine, eu personal nu m-am confruntat cu aceste probleme. In primul rand, DA crema este grasa pentru a putea celulele sa se refaca, dar atunci cand aplicati crema, intindeti-o foarte bine si cu toate degetele masati bine zonele cu probleme, astfel ca va intra in piele. In a treia saptamana de tratament am observat niste mici iritatii ale pielii in jurul ochilor, aproape de pungile ochilor ca sa zic aproximativ, dar o perioada nu am mai aplicat in acea zona si totul a fost OK. La mine decojitul pielii nu a fost ceva de speriat, usor s-a decojit, dar eu pe timo de vara cum nu ma machez absolut deloc, nu s-a vazut asa tare, cu fond de ten intr-adevar se vede pielea crapata. La sfarsitul tratamentului pielea mea arata mai bine ca niciodata,fara pete si luminoasa, sa nu mai zic ca fondul de ten arata natural pe fata, in sfarsit puteam sa ies din casa increzatoare.

A trecut un an de zile si pe parcurs au mai aparut niste pete deoarece in fiecare luna, mie imi ies cosuri pe sub piele si chiar daca nu le storc imi raman semne, nu inteleg din ce cauza. L-am mai incercat inca o data, cu speranta aceluiasi rezultat, insa am fost dezamagita. Am tinut tratamentul mai mult decat anul precedent, dar rezultatele nu au fost aceleasi. Probabil pielea mea are nevoie de o concentratie mai mare de 12%.

In concluzie, pentru cei care au pete brune, cicatrici, sau culoarea pielii ne-uniforma aceasta crema este destul de blanda fata de tratamentele chimice profesionale, dar care da rezultate.

Voi l-ati incercat ? Am auzit multe pareri contra despre el. 

 

Leave a Reply

